Biežāk uzdotie jautājumi

Image

1. Līdz kuram datumam ir jāveic tekošā mēneša rēķina apmaksa?

Tekošā rēķina apmaksa ir jāveic līdz attiecīgā mēneša 25. datumam;

Ja rēķins ir samaksāts bankā, tad nauda klienta VIASAT kontā tiek saņemta 3 darba dienu laikā.

Ja rēķins ir samaksāts pastā, tad - 5 darba dienu laikā.

Veicot maksājumu caur mans.viasat.lv maksājumi tiek saņemti 1 darba dienas laikā.

 

2. Kādi dati par saņēmēju man ir jānorāda, veicot rēķina apmaksu?

1) saņēmējs – ĀKF "Viasat AS Latvia filiāle"
2) saņēmēja banka – Swedbank AS;
3) konta numurs – LV79HABA0551000079687;
4) Viasat reģistrācijas numurs – 40103238282

Šie dati ir norādīti arī katrā Viasat rēķinā.

 

3. Kas ir jāraksta maksājuma mērķī?

Veicot maksājumu Viasat, maksājuma mērķī ir jānorāda tikai Jūsu klienta numurs, nekādi papildus skaidrojumi vai apraksti nav nepieciešami.

 

4. Kurā datumā notiek e-rēķinu automātiskā rēķina apmaksa?

E-rēķinu automātiskā apmaksa var notikt visa mēneša laikā līdz 25.datumam. Taču, tā kā katrai bankai ir sava e-rēķinu automātiskās apmaksas kārtība, precīzāku informāciju var iegūt sazinoties ar savu banku.

 

5. Kā rīkoties, ja rēķins nav apmaksāts laicīgi?

Konstatējot, ka apmaksa līdz tekošā mēneša 25.datumam nav veikta, to vajadzētu veikt pēc iespējas ātrāk, pretējā gadījumā parāda summa tiek pievienota pie nākošā rēķina. Kā arī noteikti der atcerēties, ka dēļ neapmaksāta rēķina Viasat ir tiesības atslēgt pakalpojumu līdz brīdim, kad apmaksa tiek saņemta.

 

6. Ko man darīt, ja esmu veicis rēķina apmaksu, bet man atnāca atgādinājuma īsziņa par rēķina apmaksu?

Ja rēķina apmaksa ir veikta un Jums ir kvīts, tad lūdzam tās kopiju sūtīt Viasat uz e-pastu info@viasat.lv, uz faksu Nr.67479299 vai pa pastu uz adresi A/K 73, Rīga, LV-1021, vai izmantojot mājaslapas www.viasat.lv funkciju – uzsākt saraksti ar speciālistu un pievienot to sarakstes pielikumā.

 

7. Kādā veidā ir iespējams saņemt rēķinu?

Viasat piedāvā rēķinus izsūtīt pa pastu (bez papildus samaksas), uz e-pastu, vai arī uz Jūsu banku, ja ir pieteikta e-rēķinu saņemšana Jūsu internetbankā. Visi rēķini, neatkarīgi no pieteiktā rēķinu saņemšanas veida, tiek ievietoti arī mans.viasat.lv

 

8. Kā es varētu saņemt rēķina skaidrojumu?

Lai saņemtu rēķinu skaidrojumu, lūdzam zvanīt Viasat klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni 80205379 (bezmaksas) vai 8686 (maksas), kā arī savus jautājumus variet uzdot rakstot e-pastu uz info@viasat.lv, vai atstājot ziņojumu mans.viasat.lv, vai uzsākot saraksti ar speciālistu www.viasat.lv mājaslapā.

 

9. Kāds ir iespējamais maksājumu biežums?

Var maksāt - katru mēnesi, reizi ceturksnī (reizi 3 mēnešos), reizi pusgadā, reizi gadā, reizi divos gados. Visi maksājumi ir jāveic kā priekšapmaksa par nākamo periodu. Maksājumu (tādējādi arī rēķinu izsūtīšanas) biežums tiek izvēlēts, parakstot abonēšanas līgumu. Rēķini tiek sagatavoti mēneša sākumā un tie jāapmaksā līdz tekošā mēneša 25.datumam.

 

10. Kāpēc šomēnes nav notikusi e-rēķina automātiskā apmaksa?

Rēķins bankai apmaksas veikšanai tiek nosūtīts tiklīdz tas ir izrakstīts. Lai noskaidrotu kāpēc e-rēķina automātiskā apmaksa nav bijusi veikta, nepieciešams sazināties ar savu banku.

Lutināšanas programma

Katrs Viasat klients mums ir vērtība, tāpēc mēs rūpējamies un lutinām!