VIASAT vecās skatīšanās kartes tiek aizstātas ar jaunām

Lai veicinātu Viasat sniegto pakalpojumu kvalitāti, šobrīd veicam nozīmīgus uzlabojumus mūsu tehnoloģijās, lai jauni produkti un pakalpojumi atbilstu pat visprasīgāko lietotāju vēlmēm un sniegtu labāko skatīšanās pieredzi. Tāpēc drīzumā daļa VIASAT klientu ar vecākas paaudzes TV tehnisko aprīkojumu saņems informāciju par VIASAT kanālu skatīšanās kartes maiņu.

Īstenojot karšu maiņu, VIASAT sadarbojas ar mobilo sakaru operatoru Bite. Tie klienti, kas ir saņēmuši SMS par savas skatīšanās kartes maiņu, tiek aicināti doties uz tuvāko no 38 Bites saloniem un tur saņemt savu jauno skatīšanās karti.

Ja klients ir saņēmis jauno skatīšanās karti, tā iespējami drīz ir jāaktivizē, saskaņā ar šai kartei klāt pievienotajiem norādījumiem.

Tehniskie un tehnoloģiskie uzlabojumi, ko šobrīd VIASAT ievieš, drīzumā ļaus atsevišķus mūsu kanālus pārraidīt HD kvalitātē, kā arī nodrošinās jaunu interaktīvo pakalpojumu piedāvājumu un aizvien aktuālu un izcili kvalitatīvu saturu.

 

Biežāk uzdotie jautājumi

 

J: Vai manu skatīšanās karti var izņemt cita persona?
A: Ja šī persona Bites salonā var uzrādīt jums nosūtīto SMS, tad karti var izņemt arī šis cilvēks.

 

J: Kur ir man tuvāk esošais salons, kurā varu saņemt jauno karti?
A: Karti esat aicināti izņemt kādā no 38 Bites saloniem visā Latvijā. Bites salonu atrašanās vietas aicinām skatīties te: https://www.bite.lv/lv/bite-saloni

 

J: Kādēļ man ir jāveic Viasat skatītāja kartes nomaiņa? 
A: Attīstoties tehnoloģijām un mainot Viasat signāla pārraides standartus, ir nepieciešama kartes maiņa, lai Viasat arī turpmāk varētu Jums nodrošināt tikpat kvalitatīva pakalpojuma saņemšanu.

 

J: Kādēļ vecā karte ir jāsūta atpakaļ?
A: Skatīšanās Karte ir Viasat īpašums, kas klientam sadarbības laikā tiek izīrēts. Attiecīgi šāds aprīkojums, ja tas tiek mainīts tādu procesu rezultātā, kā piemēram vecāka versija nomainīta uz jaunāku, ir jāatgriež Viasat. 

 

J: Kā es varu aktivizēt jauno karti?
A: Lai veiktu jaunās kartes aktivizāciju, lūdzam rīkoties sekojoši:

     1. Izņemiet no dekodera esošo karti.
     2. Ielieciet dekoderī jauno karti, ko saņēmāt no Bites.
     3. Ieslēdziet dekoderi un televizoru.
     4. Kartes aktivizācijai lūdzu izvēlieties vienu no zemāk norādītajiem veidiem:
              a. Web adresē: https://mans.viasat.lv/card
              b. Zvanot uz tālr. 66-090-826
Abos gadījumos lūdzam sekot dotajām instrukcijām un ievadīt kartes aktivizācijas kodu, ko SMS veidā saņēmāt no Viasat.
     5. Jūsu jaunā karte tiks aktivizēta un attēls parādīsies 15 minūšu laikā. Sistēmas noslodzes dēļ tas dažreiz var aizņemt nedaudz ilgāku laiku. Ja attēls neparādās stundas laikā, lūdzam sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, zvanot 8686.

Ja nebūsiet veicis kartes aktivizāciju pats, signāla pārslēgšana uz jauno karti notiks automātiski naktī no 14. uz 15. dienu pēc kartes saņemšanas. Līdz ar to, sākot ar 15.dienu, aktīva būs tikai jaunā karte.

 

J: Vai vecā skatītāja karte pēc tam vairs nebūs derīga?
A: Jā, pēc jaunās kartes aktivizācijas vecā karte vairs nebūs derīga.

 

J: Ko darīt, ja no Viasat tika saņemts SMS, bet tas nejauši tika izdzēsts un tāpēc nevar tikt uzrādīts Bites salonā?
A: Lūdzam zvanīt uz tālr.8686 un Jums tiks nosūtīts jauns SMS